Bizonyított tény, hogy az egészségünk az örökletes adottságokon kívül a környezeti tényezőktől, azok közül is jelentős mértékben a táplálkozástól függ. Ma már rendelkezésünkre állnak olyan táplálkozástudományi adatok, amelyek segítenek abban, hogy azt együk, amire a szervezetünknek leginkább szüksége van. Felelősen gondolkodó emberként érdemes tisztában lennünk azzal, hogy miből és mennyit…
A teljess cikk
Miért van az üvegházban meleg? Ha röviden akarunk válaszolni, akkor a magyarázat nagyon egyszerű: azért, hogy az üvegházban nevelt délszaki növények el ne pusztuljanak a hidegben, sőt fejlődni legyenek képesek. Ennél kicsit bonyolultabb kérdés, hogy mitől van melegebb egy ilyen építményben akkor is, ha nem szereltek fel fűtőberendezést. Például odakint…
A teljess cikk
Az alvás nemcsak egy jó dolog, hanem egy nagyon szükséges is. Az alvással töltött órák alatt képes a testünk és a lelkünk a regenerálódásra. Azonban a kor előrehaladtával mégis egyre rosszabbul alszunk, egyre több alvászavar jelentkezik, amely sokszor a stressz és az idegeskedés következménye. Mit tehetünk a kiegyensúlyozott alvásért? Egy…
A teljess cikk
Kerítés építésekor több szempontot érdemes figyelembe venni. A kerítés, mint bármely épített szerkezetnél, fontos, hogy esztétikus, időtálló, az épülethez passzoló, szükség esetén biztonságos és minimális karbantartási igényű legyen. Wpc kerítés típusokból mind esztétikai, mind anyagi téren van mozgási lehetőség. Kerítés anyagválasztás Az anyagválasztásnál érdemes súlyozni a választási szempontokat. Az egyszerű…
A teljess cikk
Az UV- és az infra-fény gyógyhatása Rengeteg szakmai és népszerűsítő cikket olvashatunk az UV-sugárzás veszélyeiről (leégés a napon, a bőr elrákosodása…) és gyógyító hatásáról (kvarcolás, szolárium, d-vitamin-termelés) egyaránt. Az ultraibolya tartomány túlreprezentálásához képest kevés szó esik az infravörös fényről, azaz az IR-sugárzásról. Holott jelentős szerepet játszik a klinikai és kórházi…
A teljess cikk
A legjobb Public relations-cikk portálok Minden weboldal-tulajdonos nagyobb olvasottságra törekszik. A kereskedelmi célúaknál ha nem is a cikkek olvasóinak, de a látogatóknak a száma mindenképpen meghatározó. Az ilyen honlapok, termékoldalak, webáruházak menedzselésével foglalkozó szakemberek tudják, hogy a gondjaikra bízott felület sikere (magas forgalma) leginkább attól függ, hogy az adott lap…
A teljess cikk
Public relations: nyomtatott és online média Korábban a hagyományos nyomtatott sajtó fedezte fel a PR-cikk műfaját: a lapok bármiféle újságírói munka ráfordítása nélkül kaptak a szervezeti egységek* sajtós munkatársa által készített informatív tájékoztató anyagot. Gyakorlatilag a rendelkezésükre bocsájtott ingyen cikkeket. Másrészt pedig a vállalatok, szervezetek ingyen jutottak reklámfelülethez: sajtóanyaguk térítésmentesen…
A teljess cikk
Az infrasugárzók előnyei és káros hatásai Az utóbbi időben az infravörös sugarakat kibocsájtó melegítők egyre népszerűbbek. Működhetnek villannyal és gázzal is, különböző teljesítménnyel, más-más konfigurációval és számos specifikus paraméterrel rendelkezhetnek. Tetszetős megjelenésük és kompaktságuk miatt az infrasugárzó fűtőtestek gyakran a lakossági belső terek szerves részévé válnak, fűtenek és díszítenek egy-egy…
A teljess cikk
Releváns tartalom + külső hivatkozások Mindenki látott már Google találati listát. Ez internetes kereséseink eredményoldalán jelenik meg, miután egy vagy több kulcsszót, kifejezést begépeltünk a keresőprogramba és nyomtunk egy Entert. (A lista gyakran fizetett linkekkel kezdődik, erre a Hirdetés szó megjelenése figyelmeztet). Jó esetben a természetes (nem fizetett) találati rangsor…
A teljess cikk
A Gépnarancs a jövőben az online marketing és a keresőoptimalizálás körébe tartozó publikációkkal jelentkezik, valamint Public relations közlemények számára nyit teret. Eközben ezen fogalmak némelyikével közelebbről is megismertetni igyekszik az érdeklődőket. Mi a PR-cikk és mi a linképítés? A Public relations eredetileg a szervezeti részlegek (intézmények, vállalkozások, társadalmi szervezetek) és…
A teljess cikk