Public relations: nyomtatott és online média Korábban a hagyományos nyomtatott sajtó fedezte fel a PR-cikk műfaját: a lapok bármiféle újságírói munka ráfordítása nélkül kaptak a szervezeti egységek* sajtós munkatársa által készített informatív tájékoztató anyagot. Gyakorlatilag a rendelkezésükre bocsájtott ingyen cikkeket. Másrészt pedig a vállalatok, szervezetek ingyen jutottak reklámfelülethez: sajtóanyaguk térítésmentesen…
A teljess cikk
Az infrasugárzók előnyei és káros hatásai Az utóbbi időben az infravörös sugarakat kibocsájtó melegítők egyre népszerűbbek. Működhetnek villannyal és gázzal is, különböző teljesítménnyel, más-más konfigurációval és számos specifikus paraméterrel rendelkezhetnek. Tetszetős megjelenésük és kompaktságuk miatt az infrasugárzó fűtőtestek gyakran a lakossági belső terek szerves részévé válnak, fűtenek és díszítenek egy-egy…
A teljess cikk
Releváns tartalom + külső hivatkozások Mindenki látott már Google találati listát. Ez internetes kereséseink eredményoldalán jelenik meg, miután egy vagy több kulcsszót, kifejezést begépeltünk a keresőprogramba és nyomtunk egy Entert. (A lista gyakran fizetett linkekkel kezdődik, erre a Hirdetés szó megjelenése figyelmeztet). Jó esetben a természetes (nem fizetett) találati rangsor…
A teljess cikk
A Gépnarancs a jövőben az online marketing és a keresőoptimalizálás körébe tartozó publikációkkal jelentkezik, valamint Public relations közlemények számára nyit teret. Eközben ezen fogalmak némelyikével közelebbről is megismertetni igyekszik az érdeklődőket. Mi a PR-cikk és mi a linképítés? A Public relations eredetileg a szervezeti részlegek (intézmények, vállalkozások, társadalmi szervezetek) és…
A teljess cikk