A SEO jellegű cikkgyűjtő portálok létesítése konkrét célból történik. Jelesül, hogy helyet adjanak azoknak a Public relations anyagoknak, amelyek üzleti célú oldalakra, például webáruházakra mutató linket tartalmaznak. Az ilyen tartalommarketing eljárás javítja a céloldal Google-helyezéseit. Nő az organikus forgalom, növekszik a bevétel. Éppen ezért a PR-cikk-elhelyezés fizetett keresőmarketing szolgáltatás. SEO…
A teljess cikk
A Google imádja az új honlapokat. Ennél is jobban csak a nagyon régieket… Kedvenc keresőnk általában hamar felfigyel azokra az új oldalakra, amejeknek hamar kialakul az olvasótábora, hivatkozni kezdenek rájuk, tartozik hozzájuk FB-profil. Ugyanakkor igen magasra értékeli az internetes stabilitást, a 15-20 éve változatlan címen elérhető tartalmakat, főleg, ha valamijen…
A teljess cikk
Public relations: nyomtatott és online média Korábban a hagyományos nyomtatott sajtó fedezte fel a PR-cikk műfaját: a lapok bármiféle újságírói munka ráfordítása nélkül kaptak a szervezeti egységek* sajtós munkatársa által készített informatív tájékoztató anyagot. Gyakorlatilag a rendelkezésükre bocsájtott ingyen cikkeket. Másrészt pedig a vállalatok, szervezetek ingyen jutottak reklámfelülethez: sajtóanyaguk térítésmentesen…
A teljess cikk
A Gépnarancs a jövőben az online marketing és a keresőoptimalizálás körébe tartozó publikációkkal jelentkezik, valamint Public relations közlemények számára nyit teret. Eközben ezen fogalmak némelyikével közelebbről is megismertetni igyekszik az érdeklődőket. Mi a PR-cikk és mi a linképítés? A Public relations eredetileg a szervezeti részlegek (intézmények, vállalkozások, társadalmi szervezetek) és…
A teljess cikk