Bevezető a műanyag ablakokhoz Budapesten sok cég foglalkozik a télikertek építőeleméül is szolgáló műanyag ablakok gyártásával, forgalmazással. A gyártási technológiának köszönhetően ezek sokkal tartósabbak, mint más hasonló készítmények. A műanyag ablakokat alapvetően a kamrák száma alapján különböztetjük meg: lehet 3, 4, 5, 6, 7 esetleg több kamrás. A kamrák száma…
A teljess cikk
Projekt 2022: infratermékek a lakásban A webáruházakban megvásárolható legtöbb infratermék rendelkezik termosztáttal és a falra szerelhető alaptípusukon túl sokukhoz tartólábakat is ellátják, így igény esetén mobil fűtőeszközként is használhatja a vásárló. Sokukat lakószobákba szánja a gyártó, de irodákba, műhelyekbe, bemutató termekbe vagy kiegészítő fűtésként nagyobb beltéri helyiségekbe is elhelyezhetők. Kiegészítő…
A teljess cikk
A SEO jellegű cikkgyűjtő portálok létesítése konkrét célból történik. Jelesül, hogy helyet adjanak azoknak a Public relations anyagoknak, amelyek üzleti célú oldalakra, például webáruházakra mutató linket tartalmaznak. Az ilyen tartalommarketing eljárás javítja a céloldal Google-helyezéseit. Nő az organikus forgalom, növekszik a bevétel. Éppen ezért a PR-cikk-elhelyezés fizetett keresőmarketing szolgáltatás. SEO…
A teljess cikk
Innovatív infratechnológia, zónafűtés Az infrasugaras fűtés innovatív jellege abban rejlik a hagyományos konvekciós fűtéssel szemben, hogy egyfelől nem a felszálló levegőt melegíti, másfelől lokalizálható volta okán megvalósítható a zónafűtés. A harmadik sajátosság, hogy mivel az infrakészülékek hőhatása szinte azonnal érzékelhető, így csak jelenlétünkben kell használni, az üres szobák fűtése mellőzhető….
A teljess cikk
Public relations: nyomtatott és online média Korábban a hagyományos nyomtatott sajtó fedezte fel a PR-cikk műfaját: a lapok bármiféle újságírói munka ráfordítása nélkül kaptak a szervezeti egységek* sajtós munkatársa által készített informatív tájékoztató anyagot. Gyakorlatilag a rendelkezésükre bocsájtott ingyen cikkeket. Másrészt pedig a vállalatok, szervezetek ingyen jutottak reklámfelülethez: sajtóanyaguk térítésmentesen…
A teljess cikk
A Gépnarancs a jövőben az online marketing és a keresőoptimalizálás körébe tartozó publikációkkal jelentkezik, valamint Public relations közlemények számára nyit teret. Eközben ezen fogalmak némelyikével közelebbről is megismertetni igyekszik az érdeklődőket. Mi a PR-cikk és mi a linképítés? A Public relations eredetileg a szervezeti részlegek (intézmények, vállalkozások, társadalmi szervezetek) és…
A teljess cikk